Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Zbitý Ecclestone neztratil smysl pro humor, využil ho v reklamě

Loupežné přepadení, jehož obětí se stal na konci listopadu, s šéfem formule 1 Berniem Ecclestonem neotřáslo. Svérázným způsobem si z něj udělal srandu v reklamě.

Ecclestona čtyři útočníci při přepadení zbili tak, že to nemohl skrýt a ani nechtěl, hned druhý den se ukázal na veřejnosti. A pak dostal nápad, jak nešťastnou událost vtipně využít.

Ecclestona a jeho přítelkyni oloupili útočníci o hodinky, klenoty a další cennosti v odhadované celkové hodnotě 200 tisíc liber, i když sám šéf formule 1 říká, že to bylo mnohem méně.

Jaké hodinky Ecclestone měl, neprozradil, ale pro účely reklamy to byla značka Hublot, která je oficiálním partnerem formule 1. Ecclestone se pro ni nechal vyfotit se sloganem "Podívejte se, co jsou lidé schopní udělat pro hodinky Hublot." Reklamu chce švýcarský výrobce hodinek publikovat v britském tisku.

 

Doporučujeme

Články odjinud